Home » Technologijos

Kategorija: Technologijos

Ar tikrai saulės moduliai tokie efektyvūs?

Šiomis dienomis galima pakankamai drąsiai sakyti, jog tai tapo tikrai populiariu pasirinkimu. Daugybė namų bei įmonių savarankiškai gamina elektros energiją. Bet ar tai tikrai veikia, ar tikrai gali patenkinti energijos poreikius? Šie klausimai tikrai dažni. Aišku, dabar žmonės jau žymiai daugiau domisi bei apie tai žino. Tačiau prieš investuojant ir pasirenkant šį sprendimą vis tiek reikia įsitikinti. Aišku, tai gali priklausyti ir nuo konkretaus varianto, bet dažnu atveju tai tikrai leis ženkliai sumažinti elektros energijos išlaidas. Kadangi visa pagaminta elektra nieko nekainuos. O ji sėkmingai generuojama ne tik saulėtomis dienomis.

Per kiek laiko jie atsiperka?

Tai pakankamai individualu. Kadangi kiekvienas įrenginys pasižymi skirtingu galingumu. Taip pat labai skirtis gali ir energijos poreikiai. Tačiau skaičiuojama, jog saulės moduliai atsipirkti gali jau po keleto metų. Tuo labiau, kad šiomis dienomis jų įsigyjant galima tikėtis ir valstybės paramos. Kas gerokai sumažina bendras investicijas. O efektyvi veikimo trukmė gali sėkmingai viršyti ir dešimtmečio ribą. Todėl yra netgi sukurtos specialios internetinės skaičiuoklės, kurios padės atrasti tinkamiausią variantą bei sužinoti, per kiek laiko jis galėtų atsipirkti jūsų konkrečiu atveju. Kas bus visuomet, nebent elektros poreikiai yra labai minimalūs, tada galbūt ir neverta investuoti į šiuos įrenginius. Bet tokie atvejai pakankamai reti.

Į ką svarbu atkreipti dėmesį renkantis?

Praktiškai kiekvienas įrenginys gali sėkmingai atlikti savo funkciją ir generuoti elektros energiją. Tačiau saulės moduliai gali skirtis savo galingumu, kiek tos energijos bus pagaminama. Todėl prieš juos įsigyjant svarbu įsivertinti ir asmeninius savo namų poreikius. Aišku, energijos perteklius gali būti perduotas saugojimui. Tačiau, jeigu įrenginiai pagamins tik nedidelę dalį to, kiek reikia, tuomet ir jų teikiama nauda bus jaučiama tik minimaliai. Aišku, yra skirtingų gamintojų ir pakankamai skirtingi modeliai, todėl renkantis pakankamai svarbu pasigilinti į jų skirtumus. Bet tikrai nebūtina perprasti visų niuansų. Apie tai suprasti gali padėti šioje srityje dirbantys specialistai, kurie tikrai turi patirties.

Kas yra skaitmeninė rinkodara?

Skaitmeninė rinkodara – tai produktų, paslaugų ar prekių ženklų reklamavimas naudojant įvairius internetinius kanalus, tokius kaip paieškos varikliai, socialinė žiniasklaida, el. paštas, svetainės ir mobiliosios programėlės. Ji apima platų spektrą veiklų, įskaitant optimizavimą paieškos sistemoms (SEO), turinio rinkodarą, socialinių tinklų rinkodarą, rinkodarą el. paštu, mokamą reklamą ir kt. Skaitmeninė rinkodara leidžia įmonėms ekonomiškai efektyviai ir išmatuojamai susisiekti su tiksline auditorija, išnaudojant interneto galią.

 

Skaitmeninės rinkodaros agentūrų pranašumai

Padidėjęs internetinis matomumas. Vienas iš pagrindinių privalumų dirbant su skaitmeninės rinkodaros agentūra yra didesnis matomumas internete. Šios agentūros SEO specialistai puikiai supranta, kaip veikia paieškos varikliai, ir taiko strategijas, siekdami pagerinti įmonės natūralios paieškos reitingą. Optimizavusios svetainės turinį, atlikdamos raktinių žodžių tyrimą ir įdiegdamos kitus SEO metodus, skaitmeninės rinkodaros agentūros padės įmonėms užimti aukštesnę vietą paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (SERP) ir pritraukti daugiau organinio srauto.

Tikslinės rinkodaros strategijos. Skaitmeninės marketingo agentūros specialistai puikiai kuria tikslines rinkodaros strategijas, padedančias įmonėms susisiekti su potencialiais klientais. Jie analizuoja klientų demografinius rodiklius, pomėgius ir elgesį, kad sukurtų pritaikytas kampanijas, kurios pritrauktų tikslinę auditoriją. Pasinaudodamos duomenimis pagrįstais įžvalgomis, šios agentūros gali kurti labai tikslingus skelbimus, turinį ir pasiūlymus, todėl padidėja įsitraukimas ir didesnis konversijų rodiklis.

Ekspertizė ir patirtis. Skaitmenines marketingo agentūras sudaro profesionalų komandos, turinčios specialių įgūdžių ir patirties įvairiuose skaitmeninės rinkodaros projektuose. Nuo SEO specialistų ir turinio kūrėjų iki socialinės žiniasklaidos vadybininkų. Bendradarbiaudama su skaitmeninio marketingo agentūra, įmonė įgyja prieigą prie šios patirties ir užtikrina, kad jų rinkodarą vykdytų profesionalai, suprantantys visas subtilybes.

Ekonomiškai efektyvi reklama. Palyginti su tradiciniais reklamos metodais, skaitmeninė rinkodara siūlo ekonomiškesnį metodą. Skaitmeninės marketingo agentūros padeda įmonėms optimizuoti savo reklamos biudžetą, sutelkdamos dėmesį į kanalus, kurie užtikrina didžiausią investicijų grąžą (IG). Jie nuolat stebi ir optimizuoja kampanijas, siekdami užtikrinti, kad reklamai skirti pinigai būtų paskirstomi efektyviai.

Duomenimis pagrįstas sprendimų priėmimas. Skaitmeninės rinkodaros agentūros naudoja duomenis ir analizę, kad paskatintų sprendimų priėmimo procesus. Jie stebi ir analizuoja įvairius rodiklius, tokius kaip svetainės srautas, įsitraukimo rodikliai, konversijų rodikliai. Analizuodamos duomenis skaitmeninės rinkodaros agentūros gali nustatyti tendencijas, suprasti klientų elgseną ir atlikti kampanijų koregavimą realiuoju laiku. Šis duomenimis pagrįstas metodas leidžia įmonėms optimizuoti rinkodaros strategijas, efektyviai paskirstyti išteklius ir pasiekti geresnių rezultatų.

Prekės ženklo kūrimas ir reputacijos valdymas. Skaitmeninės rinkodaros agentūros vaidina lemiamą vaidmenį kuriant prekės ženklą ir valdant reputaciją. Jie padeda įmonėms įsitvirtinti internete ir sukurti teigiamą prekės ženklo įvaizdį. Kurdamos strateginį turinį, valdydamos socialinius tinklus ir stebėdamos reputaciją internete, šios agentūros užtikrina, kad įmonės išlaikytų palankią reputaciją savo tikslinėje auditorijoje. Jie aktyviai atsižvelgia į klientų atsiliepimus ir tvarko internetines apžvalgas, užtikrindami, kad verslas skaitmeninėje erdvėje būtų vertinamas teigiamai.

 

Kaip išsirinkti skaitmeninio marketingo agentūrą

Apibrėžkite savo tikslus ir uždavinius. Prieš renkantis skaitmeninės rinkodaros agentūrą, svarbu aiškiai apibrėžti savo tikslus ir uždavinius. Nustatykite, ko norite pasiekti per skaitmeninę rinkodarą, ar tai padidinti svetainės srautą, pritraukti potencialių klientų, pagerinti konversijų rodiklius ar didinti prekės ženklo žinomumą. Turėdami aiškią savo tikslų viziją, galite rasti agentūrą, kuri atitiktų jūsų konkrečius poreikius.

Tyrimas ir agentūrų palyginimas. Ištirkite įvairias skaitmeninės rinkodaros agentūras ir palyginkite jų paslaugas, patirtį ir pasiekimus. Ieškokite agentūrų, turinčių patirties dirbant su jūsų pramonės ar panašių nišų įmonėmis. Perskaitykite klientų atsiliepimus ir atvejų tyrimus, kad sužinotumėte apie jų praeities sėkmę ir rezultatus, kuriuos jie pasiekė savo klientams. Šis tyrimo etapas padės susiaurinti galimybes ir nustatyti agentūras, kurios tinka jūsų verslui.

Įvertinkite jų patirtį ir paslaugas. Įvertinkite atrinktų agentūrų patirtį ir paslaugas. Apsvarstykite skaitmeninės rinkodaros kanalų, kuriuose jie specializuojasi, spektrą, pvz., SEO paslaugų, socialinės žiniasklaidos rinkodarą, turinio rinkodarą, rinkodarą el. paštu ar mokamą reklamą. Įsitikinkite, kad jų žinios atitinka jūsų konkrečius poreikius. Be to, pasiteiraukite apie jų požiūrį į strategijos kūrimą, kampanijos vykdymą ir našumo stebėjimą, kad užtikrintumėte visapusišką ir duomenimis pagrįstą požiūrį.

Klientų atsiliepimai ir analizė. Klientų atsiliepimai ir atvejų tyrimai suteikia vertingų įžvalgų apie agentūros galimybes ir pasiektus rezultatus. Ieškokite atsiliepimų iš įmonių, panašių į jūsų arba iš pramonės šakų, kurios susiduria su panašiais rinkodaros iššūkiais. Atvejų tyrimai gali parodyti agentūros gebėjimą įveikti konkrečias kliūtis ir pasiekti išmatuojamų rezultatų. Ši informacija suteiks jums pasitikėjimo jų gebėjimu.

 

Įmonės skiriamas biudžetas. Nors biudžetas yra svarbus veiksnys, jis neturėtų būti vienintelis lemiamas veiksnys renkantis marketingo agentūrą. Atsižvelkite į agentūros teikiamą vertę ir patirtį, o ne sutelkite dėmesį tik į išlaidas. Tačiau įsitikinkite, kad jų kainodaros struktūra atitinka jūsų biudžetą ir kad nėra paslėptų išlaidų ar netikėtumų. Norėdami užtikrinti skaidrumą, paprašykite išsamios jų kainodaros ir rezultatų suskirstymo.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros siūlo daug privalumų įmonėms, siekiančioms įsitvirtinti internete ir pasiekti savo rinkodaros tikslus. Nuo didesnio matomumo internete ir tikslinių rinkodaros strategijų iki kompetencijos, ekonomiškumo ir duomenimis pagrįsto sprendimų priėmimo – šios agentūros teikia vertingą pagalbą dirbant skaitmeninėje aplinkoje. Kruopščiai pasirinkę skaitmeninės rinkodaros agentūrą, atitinkančią jūsų tikslus ir biudžetą, galite padėti savo verslui sėkmingai augti nuolat besivystančiame skaitmeniniame pasaulyje.

Daugiau apie marketingo agentūrą skaitykite čia: Skaitmeninio Marketingo Agentūra

 

Palydovinė televizija: kas tai?

Šiandien vartotojai, rinkdamiesi televiziją namams, turi išties nemenką pasirinkimą. Dažnai tarp alternatyvų skamba palydovinės televizijos terminas. Ir nors apie ją girdėję daugelis, kai kurie stokoja išsamesnių žinių. Tad kas tai yra ir kokie šios televizijos privalumai?

Kas yra palydovinė televizija?

Taip vadinama televizija, kuriai transliuoti reikalingas palydovinis imtuvas. Signalas iš TV stoties siunčiamas į šį palydovą, pastarasis jį užkoduoja ir perduoda palydovinei lėkštei šalia namų (tikriausiai esate matę palydovinę lėkštę). Jos užduotis – atlikti atvirkštinį veiksmą, t. y. gautą signalą iškoduoti, dėl ko Jūs televizoriaus ekrane matysite galutinį proceso rezultatą – aiškų, tikslų, ryškų vaizdą. Nors gali susidaryti įspūdis, kad visas šis signalo kelionės procesas yra ilgesnis, tačiau realiai viskas vyksta akimirksniu.

Kokie palydovinės televizijos privalumai?

Svarstantys, kokią televiziją rinktis neabejotinai vertina kiekvienos iš jų privalumus, o pastarųjų palydovinei netrūksta. Bene svarbiausias aspektas tas, jog palydovinė televizija yra neribojama strateginės vietos kontekste. Ką tai reiškia? Ogi tai, jog ši televizija veiks bet kurioje pasaulio vietoje, net ir ten, kur televizijos neįsivaizduotumėte, pavyzdžiui, dykumoje. Tai lemia visą pasaulį apimantis palydovinis tinklas.

Kadangi palydovu signalus perduoti lengviau, tai palydovinė televizija Jums gali pasiūlyti platesnį kanalų pasirinkimą. Tad jeigu tai yra prioritetas, tuomet ši televizija Jūsų poreikius atitiks.

Patraukli kaina – dar vienas neabejotinas palydovinės televizijos privalumas. Paprastai pasirašius sutartį su tiekėju įranga duodama nemokamai tam laikotarpiui, kuriam sudaroma sutartis.

Na, ir, žinoma, būtina paminėti puikią vaizdo kokybę, kurią demonstruoja palydovinė televizija. Tai reiškia, jog tiek mėgiamas televizijos laidas, tiek filmus žiūrėsite komfortiškai ir mėgausitės puikia vaizdo kokybe.

Tiesa, palydovinė televizija suteiks žiūrovams ir daug papildomų galimybių, pavyzdžiui, galimybę pakeisti transliacijos kalbą ar kt.

Telefonu taisykla Vilniuje

Kodėl verta pasinaudoti telefonų taisykla Vilniuje

Sutikite, didžiąją dalį mums įprastų kasdienių užduočių mes įgyvendiname sau į pagalbą pasitelkdami išmanųjį telefoną. Juo skambiname, rašome trumpąsias SMS žinutes, naršome internete, tikriname e. laiškus, žiūrime filmus ir skaitome knygas. Tai reiškia, kad kasdien savo delne laikome ypatingai funkcionalų ir išmanų prietaisą, be kurio daugelis žmonių sunkiai begalėtų įsivaizduoti savo gyvenimą. Todėl visiškai suprantama, kad tuomet, kai mūsų telefonas sugenda, puolame į paniką ir nežinome, ko turėtume griebtis – pasinaudoti telefonu taisykla Vilniuje ar pirkti naują išmanųjį telefoną.

Be abejo, iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti daug paprasčiau nuvykti į parduotuvę ir įsigyti visiškai naują bei galbūt netgi paties naujausio modelio išmanųjį telefoną, tačiau tokiu atveju reikėtų pagalvoti apie keletą svarbių veiksnių, dėl kurių toks sprendimas nebūtų pats tinkamiausias.

Pirmiausia turite suprasti, jog nusprendę pirkti naują telefoną, jūs patirsite labai dideles papildomas išlaidas, kurios gali neigiamai paveikti jūsų finansinę padėtį. Tuo tarpu, jei pasirinksite telefonų taisyklos siūlomas paslaugas, tokių nepamatuotai didelių išlaidų galėsite labai lengvai ir greitai išvengti – telefonų remontas yra nebrangus pasirinkimas.

Taip pat svarbu pabrėžti, kad sprendimas pirkti naują išmanųjį telefoną tikrai neprisideda prie aplinkos išsaugojimo. Telefonų remontas šiuo atveju yra aplinkai gerokai draugiškesnis sprendimas, kuris skatina išnaudoti turimą įrangą, o ne skubėti pirkti naują. Todėl kalbant apie telefono taisymo privalumus ypatingai didelis dėmesys visuomet turėtų būti skiriamas ir aplinkos išsaugojimui.

Tuo tarpu, jei jūs iki šiol buvote visiškai patenkinti savo išmaniuoju telefonu ir neturėjote jam jokių priekaištų, sprendimas pirkti naują išmanųjį telefoną gali būti visiškai nepraktiškas. Telefonų taisyklos siūlomų paslaugų pagalba jūs galite labai greitai susigrąžinti puikiai veikiantį telefoną, kuriuo sėkmingai naudotumėtės dar ne vienerius metus. Todėl tikrai nevertėtų suskubti į telefonais prekiaujančią parduotuvę, kai vietoje to šiandien galite labai lengvai pasinaudoti telefonų taisyklos paslaugomis. Taigi, dabar belieka kibti į paieškas ir išsirinkti patyrusius, patikimus ir profesionaliausias paslaugas siūlančius telefonų remonto specialistus.

lockchain technologija yra duomenų saugojimo būdas, kuomet informacija yra patikimai užšifruojama ir saugoma atskiruose informacijos blokuose, tarpusavyje surištuose tam tikromis žymomis.

Kas yra „blockchain“ (blokų grandinės) technologija?

Jeigu esate girdėję apie Bitcoin, tai didelė tikimybė, kad girdėjote ir terminą „blockchain“. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad šis terminas yra tik dar vienas būdas pavadinti Bitcoin kriptovaliutą, tačiau iš tikrųjų, blockchain (arba blokų grandinės) technologija turi didžiulį potencialą pakeisti ne tik finansų, bet ir kitus ekonomikos sektorius. Kitaip sakant, blokų grandinė – tai ne tik kriptovaliuta. Taigi, toliau pasistengsiu paaiškinti kas yra blockchain ir kaip veikia ši ateities technologija.

Pirmoji blockchain arba blokų grandinės technologijos versija buvo pasiūlyta Satoshi Nakamoto dar 2008 metais. Jis arba jie (nėra žinoma kas iš tikrųjų yra Satoshi Nakamoto) šią technologiją panaudojo sukurdami Bitcoin – pirmąją pasaulyje kriptovaliutą. Bitcoin buvo kuriama kaip decentralizuota atsiskaitymų sistema, kurios funkcionavimui nereikia jokios centrinės institucijos dalyvavimo.

Kas yra “blockchain” ?

Iš esmės, blockchain technologija yra duomenų saugojimo būdas, kuomet informacija yra patikimai užšifruojama ir saugoma atskiruose informacijos blokuose, tarpusavyje surištuose tam tikromis žymomis. Kitaip sakant, blokų grandinę būtų galima palyginti su buhalterijos didžiąja knyga, kurioje saugoma visa informacija apie atliktas operacijas. Kadangi visa informacija blokų grandinėje yra patikimai užšifruota, ji yra privati, bet kartu ir vieša – bet kas gali matyti jūsų atliktą operaciją, bet niekada nesužinos, kad tai būtent jūs.

Galiu pateikti paprastą pavyzdį: įsivaizduokite draudimo istoriją saugomą blokų grandinėje. Kiekvienas atliktas įrašas šioje draudimo istorijoje turės unikalią žymę su data ir laiku. Tam, kad duomenys visuomet būtų teisingi ir nebūtų kažkokių netikslių interpretacijų, blokų grandinės technologija neleis jų pakeisti atgaline data. Tokiu būdu saugoma informacija išlaikys savo vientisumą ir nekintamumą. Susipažinti su draudimo įrašais galėtų tik jūsų draudimo agentas, turintis vieną raktą ir jūs pats, turinti kitą raktą. Štai tokiu būdu blockchain technologija gali būti pritaikyta draudimo sektoriuje.

Kur “blockchain” gali būti panaudota?

Blokų grandinės technologija taip pat gali būti panaudota ne tik informacijos vieneto, bet ir viso programinio kodo saugojimui. Šis machanizmas dar kitaip yra vadinamas „išmaniaisiais kontraktais“. Jo esmė ta, kad tam tikras programinis kodas gali būti užprogramuotas taip, kad suveiktų tik tuomet kai abi kontrakto pusės suveda savo privačius raktus, t.y. kuomet sudaro kažkokį susitarimą. Pavyzdžiui, išmanieji kontraktai gali būti sėkmingai pritaikyti autorinių teisių apsaugoje. Kontrakte tiesiog turi būti nustatyta keik kartų vartotojas gali pasiekti, peržiūrėti ar perklausyti kūrinį. Taigi, išmaniųjų kontraktų pritaikymo galimybės galima sakyti yra beribės.

Kriptovaliutos – populiaru, bet ar tikrai verta?

Kriptovaliutų populiarumas neblėsta iki šiol ir nuolat auga. Dabar tikriausiai būtų itin sunku surasti žmogų, absoliučiai nieko negirdėjusį apie kriptovaliutas. Todėl visiškai suprantama, jog vis daugiau žmonių siekia sužinoti kas yra kriptovaliutos bei pradeda domėtis ir pačiu investavimu į jas. Iš kitos pusės, didelė dalis šia naujove susidomėjusių žmonių, skuba investuoti net neturėdami pagrindinių investavimo žinių. Dalinai tai suprantama, juk kriptovaliutų entuziastams matomai svarbiausia yra tiesiog įsigyti norimos kriptovaliutos, o uždirbti – kaip pasiseks. Tačiau tikri investuotojai neturi tokios prabangos, pasikliauti tik sėkme ir privalo visuomet įvertinti galimos grąžos ir rizikos santykį. Taigi, at verta investuoti į kriptovaliutas?

Investavimo rizika ir galima grąža

Pirma reikėtų pažymėti, jog kriptovaliutos pasižymi labai dideliais kainų svyravimais, prie kurių teks priprasti. Žinoma, dideli svyravimai kartu reiškia ir didelę riziką, kuri toli gražu ne visiems investuotojams gali būti priimtina. Istorijoje jau ne vieną kartą yra buvę situacijų, kuomet kriptovaliuta, per keletą dienų prarado daugiau kaip 30 proc. savo vertės. Akcijomis prekiaujančiam inestuotojui, tokie dideli kainos pokyčiai galėtų pasirodyti katastrofiški, tačiau kriptovaliutų rinkoje, tokie įvykiai yra ne naujiena.

Apskritai, kriptovaliutos yra viena rizikingiausių investavimo priemonių. Investavimas į kriptovaliutas yra žymiai rizikingesnis nei investavimas į akcijas ar prekyba „Forex“ rinkoje. Iš kitos pusės, kartu su didele rizika yra ir didelio pelno tikimybė. Nemažai didelę riziką toleruojančių žmonių, žymiai padidino savo turto vertę, investavę dalį turimų lėšų į kriptovaliutas.

Svarbu kriptovaliutų rinka nuolat domėtis

Nusprendus dalį savo lėšų skirti investicijoms į kriptovaliutas, pirma reikėtų kurį laiką domėtis visomis kriptovaliutų rinkos naujienomis. Taip pat pasidomėti pagrindinėmis kriptovaliutomis, jų kūrėjais bei galimomis perspektyvomis. Žinoma, labai svarbu išanalizuoti ir kriptovaliutų kainų pokyčius bei išsiaiškinti kas praeityje sukėlė didesnius kainų svyravimus. Gautos žinios bus nepaprastai vertingos, priimant investicinius sprendimus ateityje. Iš esmės, kuo daugiau žinių apie kritovaliutas turėsite, tuo tikslesnius ir geresnius sprendimus galėsite priimti.

Galiausiai norėtume priminti, kad kriptovaliutų rinka yra nepaprastai rizikinga, todėl niekada ten neinvestuokite pinigų, kurių negalite leisti sau prarasti. Sėkmės investuojant!

POS sistemos parduotuvėms – kasos aparato, kompiuterio bei programinės įrangos „hibridas“

Reikia būti itin dideliu eruditu, o gal net šiek tiek ir neturėti ką veikti, jei stengsiesi į galvą įsikalti visas painiai ir sudėtingai skambančias sąvokas. Tačiau kai kurie žodžiai ir jų junginiai, kurie, iš pirmo žvilgsnio, nieko nesako, iš tikrųjų apibūdina procesus, su kuriais susiduriame kone kasdien. POS sistemos parduotuvėms – idealus vieno tokių pavyzdys. Jei trečdalis sąvokos, tai yra žodis „parduotuvė“ neaiškumų nekelia, tai kita dalis – POS sistemos – tikėtina, priverčia „karpyti ausimis“ ne vieną skaitantįjį. POS yra ne kas kita, kaip dažnose prekybos vietose matomi aparatai, funkcionuojantys kartu su kompiuteriu. Jei šiuos lygintume su paprastais kasos aparatais, pavyzdžiui, tais, kurie yra naudojami turgavietėse, kaip pagrindinius privalumus galėtume išskirti funkciją gausą bei technines galimybes prisitaikyti prie skirtingų (tiek ir prekybininkų, tiek iš klientų pusės) poreikių.

Norint, jog sąvoka būtų dar aiškesnė, pabandykime šią tiesiog suskaidyti į 3 atskirus sudėtinius komponentus.

  • Kompiuterinis kasos aparatas. Tai – prietaisas, skirtas atlikti pinigų priėmimo funkciją (ir turintis tam skirtą skyrių) bei suteikiantis galimybę spausdinti kvitus.
  • Priklausomai nuo kiekvieno prekybininko pasirinkimo bei veiklos ypatybių, tai gali būti ir paprastas stacionarus kompiuteris, ir specializuotas kompiuteris, pasižymintis funkcijų bei galimybių gausa (lietimui jautrus ekranas, kortelių skaitytuvas ir panašiai).
  • Programinė įranga. Tai – sudėtingiausiai apibūdinama bei plačiausias funkcijas apimanti POS sistemos dalis. Paprastai tariant, programinės įrangos paskirtis – kasos aparato ir naudojamos buhalterinės programos darbo derinimas.

POS sistemos yra naudojamos tiek mažmeninės prekybos vietose, tiek ir maitinimo įstaigose. Priklausomai nuo to, kokioje srityje pastaroji yra naudojama, skiriasi POS dizainas bei prieinamų funkcijų gausa. Pavyzdžiui, prekybos vietose, be kitų galimybių, itin aktualu nuolaidų kortelių funkcija. Kalbant apie viešojo maitinimo sritį, reikalinga galimybė atspausdinti sąskaitas, perduoti užsakymus virtuvei, naudotis akcijų ir lojalumo programomis ir kita. Atsižvelgiant į tai, jog maitinimo įstaigose darbo vietų plotas yra ribotas veiksnys bei itin aktualu mobilumo galimybė, ekranas ir kompiuterius yra integruoti į vieną įrenginį, naudojami delninukai, planšetiniai ar nešiojamieji kompiuteriai.

 

 

 

 

 

Trys elektromobilio įkrovimo stotelių tipai

Elektromobilių paklausai augant ir Lietuvoje atsiranda vis didesnis poreikis įsirengti ir jų akumuliatorių įkrovimo stoteles. Kadangi tai yra vis dar naujiena daugeliui vairuotojų, greičiausiai dėl šios priežasties elektromobilių paklausa mūsų šalyje neauga taip kaip norėtųsi. Tad tikimasi, kad informuojant lietuvius apie patogias galimybes įkrauti elektromobilį įvairiose vietose dar labiau paskatins iš benzininių ar dyzelinių automobilių persėsti į elektromobilius.

Trys įkrovimo stotelių tipai elektromobiliams

Vis dar abejojantiems ar savo automobilį keisti į elektromobilį naudinga atminti, kad Vyriausybė yra parengusi subsidijavimo planą. Pagal jį, naujiems elektromobiliams įsigyti yra skiriama 4000 tūkstančių eurų subsidija, naudotiems elektromobiliams įsigyti – 2000 eurų. Tačiau prieš įsigyjant naudinga pasidomėti ir tokių automobilių aptarnavimo galimybėmis, kas vyksta krovimo stotelių pagalba. Elektromobilių krovimo stotelės gali būti trijų tipų.

  • Lėto įkrovimo;
  • Greito įkrovimo;
  • Itin greito įkrovimo stotelės.

Lėto krovimo stotelės

Jei galima taip įvardinti, tai viena pigiausių galimybių pakrauti savo turimo elektromobilio akumuliatorių. Tačiau naudinga žinoti ir tai, kad lėtas krovimas nors ir pigus, jis negarantuoja galimybės važiuoti toli net ir ilgai krovus. Kaip pavyzdį galima pateikti paprastą variantą. 1 valandą krovus iki 3kW stotele galėsite nuvažiuoti vos 5-7 kilometrus. Patogumas tas, kad tai galima atlikti buitinėmis sąlygomis naudojant specialų adapterį su Jūsų automobiliui tinkančiu kištuku.

Vidutinio – greito įkrovimo stotelės

Lyginant su lėto krovimo stotele greitas krovimas įkrauna elektromobilio akumuliatorių ženkliai greičiau. Tad pasinaudojus tokios stotelės paslauga bent valandą, Jūsų elektromobilis galės nuvažiuoti kur kas toliau, apie 15-25 kilometrus.

Itin greito krovimo stotelės

Tokio tipo stotelės elektromobiliams leidžia vos per 30 minučių įkrauti 36kWh talpos bateriją, kai lėtas krovimas gali užtrukti iki 14-15 valandų. Valandą itin greito krovimo būdu krautas automobilis galės nuvažiuoti gan nemažą atstumą. Tačiau yra tam tikri niuansai, kurie ragina nepiktnaudžiauti tokiais greito krovimo patogumais. Greičiau dėvisi elektromobilio akumuliatorius ir brangi pati krovimo įranga.

Kur galima rasti tokias stoteles

Nors daugelis ir mažai turi informacijos apie elektromobilio krovimo stotelių galimybes, kiekviename mieste jų skaičius sparčiai auga. Pavyzdžiui, Vilniuje galima stotelių rasti net daugiabučio namo kiemuose, nors toks stotelės įrengimas gali kainuoti šiek tiek brangiau dėl kebelio laido išnaudojimo. Tačiau tokie patogumai jau nėra svetimi nei daugiabučių namų, o tuo labiau individualių namų savininkams. Todėl norint turėti individualią krovimo stotelę savo elektromobiliu naudinga susipažinti su aukščiau esančiais stotelių tipais ir išsirinkti geriausią.

www.evlaidai.lt

Elektromobilio pasirinkimas vietoje tradicinės transporto priemonės

Norėtumėte įsigyti naują automobilį, tačiau nežinote, kokį vertėtų pasirinkti? Nors transporto priemonių asortimentas yra labai didelis ir lengvai prieinamas, jūs vis dar nesate tikri, ar jums tikrai reikėtų pirkti benzinu, dyzelinu ar dujomis varomą automobilį? Norėtumėte žengti tvirtą žingsnį į priekį ir kartu prisidėti prie mus supančios aplinkos išsaugojimo? Tuomet atsakymas į jūsų klausimą yra labai akivaizdus ir aiškus – jums reikia įsigyti naują elektromobilį, kuris gali pasiūlyti gerokai daugiau privalumų nei bet kuri kita tradicinėms priskiriama transporto priemonė.

Elektromobilio pagalba išvengsite didelių išlaidų

Anuomet didelė dalis vairuotojų elektromobilių buvo linkę vengti vien dėl jų didelės kainos. Tačiau šiandien su tokia problema nebesusiduriama. Dabar elektromobilių kainos yra lengvai prieinamos, o tai reiškia, kad elektromobilį gali įsigyti dauguma vairuotojų, kurie galvoja apie naujos transporto priemonės pirkimą.

Tuo tarpu, jei įsigyjamas elektromobilis, galima išvengti didelių papildomų išlaidų, kurios dažnai tenka eksploatuojant tradicinę transporto priemonę:

Mažos eksploatacinės išlaidos

Jei persėsite už elektromobilio vairo, jums nebereikės reguliariai keliauti į degalines, kuriose mokėtumėte nemenką kainą už dyzeliną ar benziną. Jūsų transporto priemonė bus varoma elektra, o tai reiškia, kad jos baterijos įkrovimui reikės elektros. Kadangi elektros kaina sąlyginai nėra didelė, savo elektromobilį galėsite eksploatuoti gerokai mažesnėmis sąnaudomis.

Pigi techninė priežiūra

Taip pat sutaupysite ir savo elektromobilio techninei priežiūrai. Elektromobiliuose nėra daugumos tradicinėms transporto priemonėms būdingų detalių. Tai nulemia, jog elektromobilių savininkams yra eliminuojama nemenka dalis techninės priežiūros darbų, pvz., tokių kaip tepalo keitimas. Taigi, sutaupysite ne tik kurui, tačiau ir techninei priežiūrai.

Patogus elektromobilio įkrovimas

Jei iki šiol baiminotės, kad įsigiję elektromobilį jūs susidursite su sunkumais jį įkraunant, nes sunkiai atrasite elektromobiliams įkrauti skirtų stotelių, galite būti tikri, jog tokių nepatogumų šiandien išvengsite. Kadangi elektromobilių skaičius kiekvienais metais labai sparčiai auga, tiek Lietuvoje, tiek ir įvairiose užsienio šalyse atsiranda ir vis daugiau elektromobilių įkrovimo stotelių, suteikiančių galimybę labai patogiai ir lengvai įkrauti savo eksploatuojamą elektromobilį.

Be to, sparčiai daugėja ir nuosavų elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius, kuomet žmonės tokias įkrovimo stoteles įsirengia prie savo nuosavų namų. Tuomet tokia įkrovimo stotelė ir elektromobiliu ikrovimo laidai užtikrina, kad transporto priemonė galėtų būti visuomet įkrauta.

Mažesnė aplinkos tarša

Turbūt jau ne vieną kartą buvote girdėję, kad elektromobilis gali padėti sumažinti aplinkos taršą. Trumpiau tariant, kasmet mūsų keliuose rieda vis daugiau transporto priemonių, o tai reiškia, kad nuolatos auga ir oro tarša. Norint ją sumažinti ir prisidėti prie aplinkos išsaugojimo, elektromobilis gali būti vienas iš veiksmingiausių sprendimų. Kuo daugiau vairuotojų ims vairuoti elektromobilius, tuo švaresnėje aplinkoje mes galėsime gyventi.

Kokiais būdais nutekinama informacija?

Asmeniniame gyvenime ir versle kiekvienas turime tokios informacijos kurios norėtumėme kad nesužinotų kiti. Tai gali būti ir artimiausi šeimos nariai, draugai, įmonės darbuotojai ir konkurentai. Informacija patenka į svetimas rankas keliais būdai, arba nutekinama specialiai, nuperkama, kartais dėl neapdairumo ar nežinojimo. Visuomet ten kur procese dalyvauja trečiosios šalys yra didesnė tikimybė kad jūsų informacija bus panaudota kitų tikslams. Kokie yra būdai nutekint informacija ir kaip nuo to apsisaugoti.

Kas yra svarbi informacija?

Bet kurią informaciją turime įvertinti pagal jos svarbą ir taikyti atitinkamas saugos priemones. Tai gali būti asmeninė informacija susijusi su asmens sveikata, finansine padėtimi, įmonės finansiniai dokumentai ir kiti svarbūs dokumentai. Pagal tai koks apsaugos lygis reikalingas dokumentų valdymui turi būti priskiriami tik tam tikri darbuotojai kurie gali turėti prieigą prie svarbių dokumentų.

Darbuotojai

Turbūt suprantate kad informacija tik labai retais atvejais nutekinama dėl techninių nesklandumų ar programinės įrangos spragų kaip tai atsitiko su video pokalbių platforma Zoom. Didesnė tikimybė kad jautrią informaciją parduos suinteresuotiems asmenims su ja dirbantys specialistai. Tai gali būti banko darbuotojai, verslo konsultavimo įmonė, teisininkai ir kiti aukšto rango specialistai. Tai yra suprantama, nes jų atlygis už darbą nėra pakankamai didelis, o atsilaikyti prieš metinės algos ar netgi didesnio dydžio pasiūlymą už tam tikrą informacija praktiškai neįmanoma net ir pačiam sąžiningiausiam darbuotojui.

Technologijos

Kad ir kokios modernios technologijos naudojamos jūsų versle, visuomet atsiras progų kaip nutekinti konfidencialią informaciją. Dalį informacijos galima pavogti pasiklausant pokalbius kabinetuose su blakėmis arba klausant telefono linios. Šifruota informacija nebus perskaitoma kiekvienam ir bus saugiau perduoti jei kuo rečiau naudosite bevielius tinklus ir naudosite sudėtingą kelių apsaugos lygių programinę įrangą. Įmonės tinklas turi būti uždaro tipo, su kiekvieno darbuotojo individualia autorizacija. Kanalas per kurį informacija yra gaunama arba išsiunčiama turi būti kontroliuojamas ir matomi visi įrenginiai kuriais yra jungiamasi prie tinklo, ką kiekvienas įrenginys atlieka realiu laiku ir apie bet kokius bandymus prisijungti prie jautrios informacijos būtų iš karto įspėjamas IT padalinys.
Plačiau apie informacijos nutekinimo būdus ir priemones skaitykite:
https://detective.lt/paslaugosverslui/pasiklausymo-irangos-aptikimas/