Kur ieškoti SEO specialistų?
Atsakymas gan banalus – „Google“. Norėdami susirasti SEO specialistą ar SEO agentūrą pradėkite nuo didžiausios paieškos sistemos. Taip pat naudokitės portalo „Versliukai.lt“ duomenų baze, bei IT forumu „Uždarbis.lt“.
Nuo ko pradėti paiešką?
Pirmiausia, nuspręskite, kodėl reikalingos SEO paslaugos. Suplanuokite savo projekto skaitmeninę strategiją 2-5 metams. Kokią biudžeto dalį skirsite SEO paslaugoms? Kokios naudos tikitės? Kuomet turėsite atsakymus į šiuos bendrus klausimus, tuomet pradėkite ieškoti SEO specialistų. Blogai, kuomet klientai nelabai supranta kas yra SEO ir kokia reali nauda. Dažnai, supratimas apie šias paslaugas būna klaidingas. Tikimasi greito rezultato. Internete gausu informacijos, tačiau žinių niekada nebus per daug. Taigi, SEO nauda juntama po ilgo laikotarpio. Tai ilgalaikė investicija. Jeigu jūs galvojate, kad gausite naudą po 2-3 mėn. – jūs klystate. Reali nauda juntama po 8-12 ar net 18 mėn. Viskas priklausys nuo raktažodžių konkurencijos ir rinkos, kurioje atliekamos šios paslaugos.
Kaip išsirinkti SEO agentūrą?
Didėjant paklausai, didėja ir pasiūla. Lietuvoje yra nemažai pavienių SEO specialistų ir profesionalių SEO agentūrų. Kaip išsirinkti? Kaip atskirti profesionalus, nuo pradedančiųjų? Objektyviausias rodiklis – atlikti darbai. Jeigu SEO specialistas ar agentūra neturi atliktų darbų, tuomet geriau nesinaudokite jų paslaugomis. Nerizikuokite. Egzistuoja viena problema su atliktais darbais. Labai skiriasi agentūrų kompetencija nuo vykdomų projektų ir keliamų raktažodžių konkurencijos. Ką tai reiškia? SEO specialistai gali pateikti didelį atliktų darbų sąrašą, tačiau jame nerasite aukštos konkurencijos raktažodžių. Tokie atlikti darbai nerodo aukštos kompetencijos ir savo srities išmanymo. Prieš renkantis SEO agentūrą tiesiog įvertinkite, kokia jūsų norimų raktažodžių konkurencija ir pagal tai ieškokite specialistų, kurie dirbo panašioje rinkoje ar su panašios konkurencijos raktažodžiais.
Kaip nustatyti raktažodžių konkurenciją?
Naudokitės „Google“ įrankiais. „Google Keyword planner“ – įrankis pateikiantis raktažodžių vidutinį užklausų kiekį per mėnesį. Tai vienas iš rodiklių pagal kurį, galima nustatyti konkurencinę aplinką. Vertinant raktinių žodžių konkurenciją reikia peržiūrėti „Google“ paieškos sistemos duomenis. Kiek yra realių SEO konkurentų svetainių? Kiek informacijos yra pateikiama pagal raktažodį?
Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt
Šilumos siurbliai: http://www.klima.lt/