Home » Ko reikia, kad Facebook puslapis būtų populiarus?

Ko reikia, kad Facebook puslapis būtų populiarus?

Efektyvi socialinė komunikacija prasideda nuo jūsų socialinės paskyros tikslo. Pirmiausia reikia išsigryninti, ko siekiate: padidinti žinomumą, užmegzti santykį su auditorija, padidinti pardavimus? O gal norite prisistatyti kaip šiuolaikiškas darbdavys būsimiems darbuotojams? Kai tikslas konkretus ir pamatuojamas, teisingai pasirinkti priemones yra žymiai paprasčiau. Būdų padidinti verslo puslapio populiarumą ir auditorijos įtraukimą yra daugiau nei vienas. Svarbu prisiminti, kad kuo įvairesnes priemones naudosite, tuo geresnio rezultato sulauksite.

Originalumas

„Facebook“ pirmenybę teikia įrašams, kurių formatas tuo metu yra populiariausias, labiausiai sekamas ir spaudžiamas auditorijos. Pavyzdžiai: momentiniai straipsniai animuoti GIF paveikslėliai, tiesioginė Facebook transliacija. Momentiniai straipsniai – tai įrankis, dažniausiai naudojamas žiniasklaidos leidėjų, leidžiantis greitai ir patogiai sukurti interaktyvius straipsnius savo skaitytojams. Tokie straipsniai atsiverčia 10 kartų greičiau negu bet kokiame kitame internetiniame puslapyje patalpinti straipsniai, kadangi jie yra patalpinami būtent Facebook aplinkoje. GIF paveikslėliai ar tiesioginė Facebook transliacija labiau mėgstami pavienių vartotojų.

Diskusijos ir specialūs pasiūlymai

Vieši klausimai ir atsakymai auditorijai, prašymai pakomentuoti ir kitokie diskusijų skatinimo būdai padeda formuoti bendruomenę ir įsigyti lojalių prekės ženklo ambasadorių socialinėje erdvėje. Kitas būdas sudominti – akcijos ir intriguojantys pasiūlymai. Specialūs pasiūlymai tik „Facebook“ auditorijai: kuponai, akcijos, renginiai ir kitos priemonės, kuriamos išskirtinai socialinės platformos auditorijai. Tokiu būdu auditorija labiau įsitraukia į turinį, auga jos lojalumas.

Naudokite tinkamą turinį

Neleiskite, kad per kiekybę nukentėtų kokybė. Geriau skirkite pranešimams rašyti daugiau laiko, pamąstykite, kaip juos pateikti kuo įdomiau, užuot rašę keletą pranešimų per dieną. Per dažnas rašymas gali būti priimtas kaip spaminimas. Reti, bet informatyvūs, naudingi ir įdomūs pranešimai bus laukiami auditorijos. O potencialiems klientams aktualią informaciją galima „apvilkti“ platesnei auditorijai įdomiu turiniu. Pavyzdžiui, galima sujungti patarimą ir akciją produktui.