Dažnai galime išgirsti apie SEO paslaugas, kurias dabar teikia begalė įmonių interneto platybėse. Daugelis žmonių, nesusipažinusių su SEO, prilygina šį dalyką paprastai internetinei reklamai. Visgi, terminas SEO paslaugos turi savyje kai ką naujo ir reikalingo daugeliui verslininkų, trokštančių, kad apie jų produktus ir paslaugas sužinotų daugiau žmonių, kurie potencialiai gali nusipirkti tą prekę. Visgi, kaip žinoti, ar jums reikalingi būtent tie dalykai, kuriuos siūlo SEO, o gal jums užteks paprastos reklamos internete? Kuo šie dalykai skiriasi? Pateiksime pagrindinius skirtumus bei papasakosime, kada SEO paslaugos yra tiesiog neišvengiamas dalykas.
Trumpalaikė reklama prieš ilgalaikę reklamą
Trumpalaikė reklama internete – tai jūsų užsisakyti reklamos skydeliai, nuorodos konkrečiuose tinklapiuose, kurios yra užsakomos konkrečiam laiko tarpui. Tokia reklama yra itin naudinga, jeigu norite pareklamuoti nuolaidas, akcijas, trumpalaikes prekes, kurias norite kuo greičiau parduoti dideliais kiekiais. Visgi, tokia trumpalaikė reklama nesukurs jūsų įmonės įvaizdžio internete ir, net jeigu reklama pasirodys efektyvi, turėsite vėl daug investuoti į tai, kad ji būtų rodoma toliau.
Jeigu siekiate ilgalaikio rezultato internete, tuomet SEO padės jums pasiekti populiarumą. Tačiau, tai nėra darbas, kuris įvykdomas per porą dienų. Norint, kad jūsų vardas ir produkcija internete surastų reikiamus pirkėjus, iš pradžių turi būti atliktas vidinis SEO.
Vidinis SEO – tai jūsų tinklapio derinimas prie dabartinių paieškos sistemų tendencijų. Kitaip tariant, tinklapis yra organizuojamas taip, kad paieškos sistemų robotai jį mėgtų ir greičiau pakeltų į aukštesnes pozicijas pagal norimus raktažodžius. Be abejo, SEO specialistai padės jums nustatyti, kokie raktažodžiai turi būti reikšmingiausi – viskas priklauso nuo verslo, kuriuo užsiimate. Pavyzdžiui, jeigu turite bandelių kepyklą Vilniuje, jums aktualūs raktažodžiai gali būti „kepykla Vilniuje“, „bandelės Vilniuje“, „bandelių kepykla Vilniuje“ ir keli kiti.
Visgi, specialistai ragina atkreipti dėmesį, kad šiuolaikiniai vartotojai dažniausiai paslaugos ieško ne pagal įstaigą ar įmonę, o konkrečiai pagal paslaugą ar prekę, kurią jie nori gauti. Taigi, iš aukščiau paminėtų raktažodžių, pats svarbiausias būtų „bandelės Vilniuje“. Žinant tendenciją, jog vartotojai ieško konkrečių paslaugų, galima kur kas greičiau rasti susidomėjusių žmonių ir jūsų reitingai internete kils be labai didelių pastangų.
Kaip palaikyti gerus rezultatus?
Kadangi domitės SEO paslaugomis, logiška, kad jūs labiau žiūrite į ilgalaikę šio reikalo naudą, o ne į trumpalaikius darbo vaisius. Vadinasi, net jeigu su SEO specialistais jau pasiekėte norimus reitingus ir esate pirmame dešimtuke pagal penkis jums reikalingiausius raktažodžius, jums turėtų iškilti klausimas: „tai kaip šias pozicijas palaikyti?“ – be abejo, jeigu nieko nedarysite, reitingai tik kris ir kris. Tiesa tokia, kad vidinio SEO patikra turi būti atliekama bent du kartus per metus, o jūsų puikias pozicijas Google sistemoje padės išlaikyti dažnai ir kokybiškai atliekamas išorinis SEO. Tai yra atgalinių nuorodų kūrimas, kurį galima vykdyti rašant SEO straipsnius, dedant juos į kokybiškus katalogus. Nuorodos su jums reikalingais raktažodžiais atneš daug naudos, tačiau reikia nepamiršti užsisakyti SEO straipsnių reguliariai, kadangi vienkartinių išorinio SEO darbų rezultatai greitai išblės.