Home » Vasaros metas – kaip tinkamai maitintis

Vasaros metas – kaip tinkamai maitintis

Vasaros patiekalai

Kuomet už lango trisdešimties laipsnių karštis, kiek kartų per dieną esate linkę valgyti ar užkandžiauti? Turbūt bene kiekvienas žmogus į šį klausimą pateiktų labai panašų ar netgi vienodą atsakymą. Tokiais atvejais žmonės įprastai valgo kur kas rečiau ir gerokai mažesnėmis porcijomis. Be to, karštomis vasaros dienomis žmonės yra linkę rinktis ir lengvesnius patiekalus. Todėl jei jūs šiuo metu svarstote, kokie vasaros patiekalai galėtų pagelbėti jums pagelbėti ir išspręstų amžiną ir ramybės jums neduodantį klausimą, kokius patiekalus valgyti karštomis vasaromis dienomis, pats metas į pagalbą pasitelkti internetinius receptų portalus. Tai būtų bene pats lengviausias ir efektyviausias būdas, padedantis atrasti vasaros patiekalus, kurie atitiktų jūsų individualų skonį.

Be abejo, kai yra labai aukšta oro temperatūra, taip pat būtina vartoti pakankamai skysčių, kadangi mūsų organizmas skysčius labai greitai praranda. Trumpiau tariant, padidėja mūsų organizmo dehidratacijos rizika. Todėl jei jūs norite to išvengti, būtinai nepamirškite vartoti vandens ir/arba žalios arbatos. Jei jums šiuo atveju iškilo klausimas, kodėl būtent vanduo ir žalia arbata – juk yra ir kur kas daugiau gėrimų, atsakyti yra labai paprasta. Tik vanduo ir žalia arbata yra pripažįstami skysčiais, kadangi juose nėra jokių kalorijų. Tuo tarpu bet kuris kitas gėrimas nėra priskiriamas skysčiams, nes visuose kituose gėrimuose yra kalorijų.

Tuo tarpu, jei jūs taip pat sportuojate, nepamirškite užtikrinti ir pakankamo vitaminų bei mineralų gavimo. Tai galite padaryti tiek su suvartojamu maistu, tiek ir kartu pasitelkdami natūralius maisto papildomus. Žinoma, vasaros metu galima vartoti labai daug šviežių daržovių ir vaisių. Be to, Lietuvoje turime galimybę skanauti ir begalę įvairių uogų, tokių kaip braškės, mėlynės, avietės, raudonieji serbentai, šilauogės ir kt. Pasirinkimas yra labai platus, todėl jei jūs vartosite daug sveikų, šviežių ir pilnaverčių maisto produktų, savo organizmą papildysite daugybe jam būtinų vitaminų ir mineralų. Tuo tarpu, jei manote, kad tam tikrų vitaminų jūs negaunate su suvartojamu maistu, pasistenkite jų trūkumo klausimą išspręsti natūralių ir kokybiškų maisto papildų pagalba.