Home » gimnastikos kamuolys

Žyma: gimnastikos kamuolys

Gimnastikos kamuolys – būtinas atributas sporto salėje ir namuose

gimnastikos kamuolysSportas yra būtinas kiekvienam. Kiekvienas iš mūsų mėgstame skirtingas sporto rūšis ir sportuojame skirtingai. Gimnastikos kamuolys yra tai, ko reikia kiekvienam sportininkui. Jo pagalba galite atlikti įvairius pratimus prieš ir po treniruotės, nesvarbu, ar tai sunkioji, lengvoji atletika, krepšinis, futbolas ir t.t. Šis kamuolys reikalingas tiek tempimo pratimams, tiek nugaros, preso raumenų treniravimui.

Gimnastikos kamuoliai labai dažnai yra rekomenduojami nuo nugaros skausmų kenčiantiems žmonėms, nėščioms moterims. Taigi, galima daryti išvadą, kad gimnastikos kamuolys yra reikalingas kiekvienam.

Kamuolio dydis turi būti tinkamas jums

Gimnastikos kamuolys turi puikiai tikti jums. Tinkamą dydį pasirinkti yra paprasta. Dažniausiai prekės aprašyme yra paminimas žmogaus ūgis, kuriam tas kamuolys tinka geriausiai. Jeigu kamuolį galite apžiūrėti ir išbandyti realybėje, tada galite lengvai pasirinkti tobulą dydį sau. Tiesiog atsisėskite ant pripūsto kamuolio. Kad kamuolio dydis būtų tinkamas, jūsų kojos turi būti sulenktos 90 laipsnių kampu. Jeigu kampas yra mažesnis – kamuolys per mažas, jei kampas didesnis – priešingai.

Jeigu nežinote, kiek reikia pripūsti kamuolį, atsižvelkite į kamuolio skersmenį aprašyme. Jeigu kamuolio skersmuo yra 50cm, tada ir pūskite tol, kol kamuolys bus 50cm skersmens. Jeigu kamuolys pripūstas per kietai arba jis yra per minkštas, tada niekaip neišnaudosite visų kamuolio galimybių.

Jūsų laukia daugybė pratimų, kuriuos galėsite išbandyti

                      Didelis pratimų pasirinkimas tikrai labai vilioja. Gimnastikos kamuolys leis jums ugdyti ištvermę, įgausite tvirtesnę laikyseną bei geresnę savijautą. Štai keletas populiariausių pratimų, kuriuos būtinai turite išbandyti vos įsigiję šį kamuolį.

  • Pritūpimai, kol rankose virš galvos laikote kamuolį. Gali pasirodyti juokinga, tačiau tai yra daug efektyvesnis pratimas nei įprasti pritūpimai, kadangi kamuolys nėra visiškai lengvas ir laikydami kamuolį virš galvos jūs išlaikote tvirtesnę laikyseną.
  • Atsispaudimai, kai kojos užkeltos ant kamuolio. Tai šiek tiek daugiau jėgos reikalaujantis pratimas. Šis pratimas yra sunkesnis už įprastus atsispaudimus ir už atsispaudimus su kojomis ant pakylos. Kai kojos ant kamuolio, jūs turite laikyti pusiausvyrą, todėl į darbą įsijungia papildomos raumenų grupės.
  • Atvirkštiniai atsilenkimai, kai pilvu remiamasi į kamuolį. Tai dar vienas pratimas, kuris reikalauja pusiausvyros. Šis pratimas intensyviai treniruoja nugaros apatinius raumenis bei ugdo ištvermę.

Dauguma pratimų su šiuo kamuoliu reikalauja pusiausvyros ir ištvermės. Iš išvaizdos nerimtas daiktas reikalauja ganėtinai rimtų pastangų. Įsigykite gimnastikos kamuolį adresu http://vs-sport.lt/lt/135-gimnastikos-kamuoliai-kamuoliukai ir išbandykite savo jėgas!