Home » 3pl

Žyma: 3pl

Kokiais atvejais patikėti distribuciją trečioms šalims?

Pabandykite suskaičiuoti kiek kartų per šiuos metus teko susidurti su krovinių gabenimo sunkumais. Vykdant prekybą kurioje yra daug įvairios rūšies produkcijos ir siekiant sumažinti veiklos sąnaudas reikalingi specializuoti sandėliavimo ir distribucijos sprendimai. Vienai įmonei organizuoti šiuos procesus yra pernelyg sudėtinga todėl reikalingi partneriai kurie padeda ieškoti sandėlių, užsiima užsakymų registravimu, dokumentų parengimu, prekių pakavimu ir išvežiojimu. Mažmeninės prekybos centrai, didelės statybinių medžiagų parduotuvės organizuoja sandėliavimo ir distribucijos veiklą savo tinkle pačios. Žinoma neapsieinama ir be prekių pristatymo į parduotuves tiesiogiai iš gamintojų, tokių krovinių apimtys siekia iki 25 proc. Trečių šalių logistika perima daug rūpesčių nuo įmonės pečių tačiau tai nėra pigu ir turi savų minusų. Kokie jie? Perleidę savo gaminių pristatymą tuo užsiimančioms bendrovės iš dalies prarandate kontrolę. Nors šiuolaikinės kompiuterinės programos ir leidžia stebėti produktų judėjimą realiu laiku tačiau pačio proceso reguliuoti ir pakreipti norima linkme nebegalite. Apsidrausti nuo nepageidaujamų situacijų galima tik sudėjus saugiklius bendradarbiavimo sutartyse ir numačius baudas kaip įsipareigojimai yra nevykdomi. Nepateikus mažmeninio tinklo operatoriui prekių laiku jūsų įmonė taip pat gresia baudos o galbūt net ir dar pavojingesnės priemonės pvz. produkcijos pašalinimas iš tinklo. Nors visos 3pl trečių šalių logistikos paslaugas teikiančios įmonės tikina kad naudotis jų paslaugomis galima nebrangiai, tiesa yra ne visada tokia nes kiekvienos įmonės poreikis yra kitos ir mokestis už paslaugas skaičiuojama individualiai. Daugumai gamintojų ar perpardavėjų šis būdas yra vienintelė išeitis nes kurti savo paskirstymo sistemą yra per daug brangu ir rizikinga. Jei įmonė orientuota į eksportą tai yra taip pat vienintelis būdas išplėsti savo verslą nes tik tokiu būdu galima padidinti vartotojų pasitenkinimą, greitesnį prekių pateikimą parduotuvėms. Nereikia pamiršti kad šios paslaugos padidins jūsų įėjimo į rinką kaštus ir ne visi produktai gali būti konkurencingi vietinėse rinkose.