Home » Kaip Facebook reklamos pagalba pasiekti savo auditoriją

mokamos facebook reklamines kampanijos

Kaip Facebook reklamos pagalba pasiekti savo auditoriją

Facebook – socialinių tinklų milžinas kuris turi didžiuli įtakos šiuolaikinėje visuomenėje. Praktiškai, bent keli asmenys kiekvieno žmogaus draugų rate turi tų, kurie nuolatos naudojasi šiuo socialiniu tinklu. Čia vieta dalintis įrašais, skaityti naujienas, bendrauti su draugais.

Tačiau kaip šį privalumą panaudoti savo verslui? Juk žmonės čia praleidžia tikrai daug, vadinasi tai galima išnaudoti savo naudai. Šiame straipsnyje aptarsime Facebook ir kitų socialinių tinklų įtaką verslui bei aptarsime mokamas Facebook reklamines kampanijas apskritai.

Ar Facebook iš tikro svarbus verslui?

Vidutinis Facebook vartotojas turi apie šimtą draugų ir seka bent 50 puslapių. Tai reiškia, jog jo naujienų sraute vyks daug pokyčių kasdien.

Dar visai neseniai specialistai išsiaiškino, jog itin aktyvus vartotojo naujienų srautas iššaukia specialų Facebook algoritmą – parodyti kiekvieną post’ą kiek įmanoma daugiau kartų. Jei norite pasiekti auditoriją ir pasiekti jos daugiau, privalote rašyti aktualius įrašus, kurie domintų kitą.

Tai reiškia, jog jūs, kaip verslo savininkas turite nuolatos kelti aktualų ir žmones dominantį turinį. Tik tokiu būdu galėsite konkuruoti su tūkstančiais tokių pats puslapių bei įmonių.

Žinoma, auditorijos auginimas nėra lengvas procesas. Turite pastoviai ir nuolatos stengtis būti žinomesni šiame didžiuliame socialiniame tinkle ir patraukti kitų dėmesį. Vienas faktas akivaizdus ir aiškus – Facebook yra didžiulės reikšmės įrankis norint pasiekti žmones.

Štai keletas milžiniškų skaičių iš Facebook bei kitų socialinių tinklų:

  • Pinterest:14 million nuotraukų yra prisegamos kiekvieną dieną.
  • YouTube: 300 valandų naujos vaizdo medžiagos yra įkeliama į Youtube kiekvieną dieną kas minutę
  • El. paštas: Šimtai milijonų elektroninių laiškų kas minutę
  • Facebook: Virš 500 000 “Patinka” paspaudimų per minutę

Kaip čia “įsipaišo” reklaminės kampanijos?

Kaip žinia Facebook turi savo reklaminių kampanijų platformą – “Facebook Ads”. Jei esate bent kiek susipažinę ar bent jau matę “Google” reklamos pavyzdžius – reklamų veikimo principas labai panašus.

Pagal pasirinktus nustatymus galime pasirinkti reklamos tipą, šukį, sureguliuoti auditoriją bei biudžetą ir panašiai. Tai išties lankstus reklamos būdas norintiems pasiekti didesnį žmonių skaičių.

Facebook reklamos yra efektyvios ir svarbios dar ir todėl, kad jos yra sukurtos kur kas tikslesniam žmonių pasiekimui. Jūs, kaip verslas galite reklamuotis ne tik Facebook pagrindiniame puslapyje bet ir mobiliojoje versijoje bei Instagram platformoje.

Svarbiausia – žinoti savo auditoriją ir gebėti ją sudominti.

Apibendrinant

Facebook reklama iš tiesų yra patogi platforma kuri padeda reklamuoti verslą. Turint omeny faktą, jog socialiniuose tinkluose galima rasti įvairių pomėgių ir pažiūrų žmonių, galime garantuoti, jog savo auditoriją tikrai rasite.

Parengė: https://www.bcon.lt

Daugiau naudingų patarimų mūsų Facebook ir Youtube kanale >>

Rasite mus Vilniuje, Žalgirio 108 >>