Home » Verslas

Kategorija: Verslas

Paskolų refinansavimas ne visada yra geriausia išeitis

paskolu refinansavimasTurite nemažai sunkumų vykdant finansinius įsipareigojimus? Kredito įstaigoms esate skolingi nemažas sumas? Jas galite sumažinti tinkamai pasirinkus naują paskolą. Paskolų refinansavimas ne šiaip sau yra laikoma viena populiariausių finansinių paslaugų Lietuvoje. Jos dėka asmenys gali ženkliai sumažinti įsipareigojimų sumas ir šitaip palengvinti tolimesnį jų grąžinimą. Viskas ko reikia – susirasti kredito įstaigą, kurioje refinansavimo paskolos būtų teikiamos mažesnėmis palūkanomis nei mokama dabar. Tiesa, jeigu ir rasite tokią bendrovę, kurioje bus siūlomos mažesnės palūkanos, tai dar nereiškia, kad šiuo pasiūlymu pasinaudoti pavyks. Tiesiog yra galiojantys įstatymais, kurių būtina laikytis siekiant užtikrinti, atsakingą skolinimą.

Paskolų refinansavimas, kaip ir visos kitos paskolos, suteikiamos panašia tvarka. Jeigu kalba eina apie skolinimąsi internetu, refinansavimo atveju vis tiek teks pateikti paraišką. Be to, reikės nurodyti savo asmeninius duomenis ir atlikti kitas procedūras. Taipogi verta žinoti, kad dauguma kredito įstaigų nesuteikia galimybės gauti refinansavimo paskolą tiesiai į savo sąskaitą. Dažniausiai ši paslauga atliekama taip, kad kreditorius tiesiog apmoka skolas ir tiek. Šitokiu būdu siekiama išvengti situacijų, kuomet klientai tuos pinigus panaudoja ne taip, kaip buvo minėta prieš tai.

Taipogi labai svarbu akcentuoti, kad refinansavimo paskoloms retai kada taikomos akcijos, kuomet nemokamos palūkanos. Paprastai kalbant, ši paslauga skirta skolų perkėlimui ar tiesiog norint visas skolas apjungti į vieną bendrą. Skolinantis paprastai, galima pasinaudoti įvairiais pasiūlymais – kredito įmokos atidėjimo galimybe, nemokamomis palūkanomis ir t.t.

Jeigu turite daug skolų, kurias norėtumėte sumažinti ar tiesiog sujungti į vieną, turite suprasti, kad paskolų refinansavimas nėra vienintelė išeitis. Jeigu yra galimybė, galite skolintis iš įprastų vartojimo kredito teikėjų ir tuomet padengit senas skolas. Tiesa, tai reikėtų daryti atsakingai ir racionaliai – skolintis reikėtų pigiau nei turimos skolos.

Esant tokioje finansinėje situacijoje, kuomet 40 procentų gaunamų mėnesio pajamų yra skiriama kredito įmokos sumokėti, naujos paskolos gauti nepavyks. Tokiu atveju, paskolų refinansavimas būtų vienintelė alternatyva. Bet, kaip jau minėta, turite viską gerai paskaičiuoti, kad nebūtų tokių situacijų, jog po refinansavimo mokėsite didesnes įmokas.

Iššūkiai, su kuriais yra susiduriama turint verslą

Imones pavadinimo keitimas

Kiekviena įmonė savo gyvavimo laikotarpiu neišvengiamai susiduria su pačiais įvairiausiais iššūkiais – vieni būna didesni, o kiti mažesni; vieni iššūkiai reikalauja didžiulių laiko sąnaudų ir begalės papildomų pastangų, o kiti yra išsprendžiami pakankamai nesudėtingai ir greitai. Kaip bebūtų, tokiais atvejais kiekvieno verslo savininkas turi būti labai atsakingas ir elgtis apgalvotai. Be to, niekuomet nereikėtų manyti, kad visus svarbiausius darbus geriausiai galite atlikti tik jūs patys. Nors akivaizdu, kad galite pernelyg nepasitikėti kitais žmonėmis, tačiau turėtumėte suprasti, kad jei jūs visus darbus stengsitės įgyvendinti patys, galiausiai galite susidurti su laiko stygiumi, dideliu pervargimu ir kitais sunkumais. Visa tai rodo, kad atitinkamus darbus verslo vystymo atveju yra būtina patikėti konkrečių sričių specialistams. Tik tokiu atveju galima operatyviai ir sklandžiai vystyti savo verslą.

Taip pat nereikėtų pamiršti, kad jei visus darbus įprastai jūs norite įgyvendinti patys, tuomet nemažai laiko jums tenka skirti informacijos paieškai – juk natūralu, kad nei vienas nesame visų sričių specialistas. Tuo tarpu, jei yra kalbama apie verslo vystymą, neišvengiamai dalis klausimų būna susiję su teisine, buhalterine ir finansine sritimi. Todėl jei verslo savininkas nėra vienos iš šių sričių ekspertas, tokių klausimų sprendimas savo paties rankomis gali būti dar labiau komplikuotas. Pavyzdžiui, jei nusprendėte, kad jūsų įmonei yra reikalingas įmonės pavadinimo keitimas, tačiau jūs net nenutuokiate, kokiu būdu tai gali būti atlikta ir kokia yra įmonės pavadinimo keitimo procedūra, natūralu, jog turėtumėte kreiptis į šios srities specialistus. Tuomet greitas įmonės pavadinimo keitimas bus įgyvendintas be jokių keblumų. Tą patį galima pasakyti ir apie bet kurias kitas užduotis, kurias gali prireikti įgyvendinti vystant savo verslą. Jei tam tikrus darbus patikėsite profesionalams, nuo savo pečių nusimesite labai daug nepatogumų.

Bet kuriuo atveju, jei norite, kad savo verslą vystyti jums būtų daug lengviau, visuomet turėtumėte vadovautis konkrečiu ir aiškiu verslo planu, kuriame būtumėte numatę atitinkamus etapus, pagrindinius tikslus ir jų siekimo būdus.

Ar visada UAB steigimas yra naudingas finansiškai?

uab steigimasSėkmingą verslą sukurti pajėgia tikrai ne kiekvienas žmogus. Daug kas sako, jog tam reikia tiesiog sėkmės, tačiau patyrę asai sutaria vieningai – sėkmė čia niekuo dėta. Versle visada aktualūs turi būti skaičiai ir analizė. Dažna klaida yra manymas, jog bet kokia veikla turi prasidėti įmonės steigimu. Taip nėra. Steigimas jau nebėra tokia aktuali paslauga, kuri pasirenkama iš tam tikrų paslaugų teikėjų. Dabar populiaru rinktis ne steigimo paslaugą, o tiesiog įmonės įsigijimą. Matote, dabar yra paslaugų teikėjų, kurie siūlo įvairių rūšių juridinius asmenis už patrauklias kainas. Tai leidžia sutaupyti ne vieną šimtą ar tūkstantį eurų.

Galvojantiems apie verslo pradžią, reikia viską gerai išanalizuoti. Labiausiai analizuoti reikia skirtumus tarp įmonės steigimo ir jos įsigijimo. Paprastai kalbant, registruojant įmonę, sugaištama begalę laiko, nes tenka pildyti įvairius dokumentus, tenka kreiptis į konsultantus, jeigu apie biurokratija visai nenusimanoma. Tačiau, jeigu įmonė yra perkama iš patikimų rankų, tokia našta nukrenta. Viskas trunka vos kelias valandas ir tikėtina, kad dar tą pačią daro dieną asmuo galės vykdyti veiklą, vos tik bus baigtas pardavimo procesas.

Internete yra labai daug pasiūlymų, kuriuose vyrauja antraštė „parduodame UAB“ ar kažkas panašaus. Bet, nereikia manyti, kad visi tokie pasiūlymai pasižymi skaidrumu. Būna atvejų, kad žmogus nusiperka įmonę ir po trumpo laiko paaiškėja, kad kartu jam perėjo ir tos įmonės skolos. Tad, perkant įmones, reikia pasidomėti kas yra perkama.

UAB steigimas atrodo patraukliai dėl to, kad žinoma, jog įmonė bus nauja, be jokios veiklos istorijos. Tačiau, žinant kainas, gali kilti keblumų, nes vis dėlto – nuo juridinio asmens statuso priklauso kiek teks išleisti pinigų. Tuo labiau, nemažą įtaką daro ir registravimo procesas, nes tai padaryti galima keliais būdais. Brangiausiai jums kainuos bandymas registruoti įmonę patiems, jeigu neturite pakankamai žinių. Pigiau apsieinama įmones registruojant per tarpininkus.

Jeigu norite pradėti verslą su kuo mažesnėmis sąnaudomis, jokiu būdu neskubėkite su įmonių registravimu. Geriau pasidomėkite ar tam tikri pardavėjai nesiūlo įsigyti juridinius statusus geresnėmis kainomis.

Pačios didžiausios Lietuvos įmonės ir verslo vystymas

Mūsų šalyje yra begalė skirtingo dydžio įmonių. Žinoma, pačios didžiausios Lietuvos įmonės įprastai nesusiduria su tokiais sunkumais, kurie yra įprasti mažesnio dydžio įmonėms, tačiau nepaisant to, bene kiekvienoje rinkoje vyrauja didelė konkurencija, kurią bėgant laikui pajaučia ne tik mažos, tačiau ir didelės įmonės. Todėl, kai yra kalbama apie verslą, taip pat visuomet turėtų būti kalbama ir apie reklamos priemones, kurių pagalba galima tapti daug konkurencingesniais.

Be abejo, vis dar yra nemažai įmonių, kurios taip nemano. Trumpiau tariant, jos neinvestuoja į reklamą ir tikisi, kad laikui bėgant apie juos potencialūs klientai sužinos iš lūpų į lūpas. Suprantama, kad taip nutikti tikrai gali, tačiau iš tiesų dažniausiai tokie sprendimai būna pakankamai neefektyvūs. Todėl jei jūs nenorite susidurti su dideliais sunkumais, neturėtumėte į visą tai žvelgti lengvabūdiškai. Turite suprasti, kad jei jūs vystote verslą konkurencingoje rinkoje, jūs turite labai daug tiesioginių konkurentų, kurie yra pasiruošę perimti jūsų klientus ir išplėsti savo veiklą. Jei jūs nebūsite matomi, jūsų potencialūs klientai pasirinks jūsų konkurentus, o tai reiškia, kad jūs sistemingai prarasite vis daugiau potencialių klientų, kurie priešingu atveju galėtų padidinti jūsų įmonės generuojamas pajamas ir paversti jūsų verslą sėkmingu.

Žinoma, šiandien skirtingų reklamos priemonių yra daugybė, todėl jums gali kilti ne vienas klausimas ir jūs galite manyti, kad jums bus labai sudėtinga suformuoti tinkamą savo verslui skirtą reklamos strategiją. Tačiau iš tiesų viskas yra kur kas lengviau nei jums galėjo pasirodyti, kadangi šiandien yra ne viena skaitmeninė reklamos priemonė, galinti būti nukreipta į tikslinę auditoriją. Tai reiškia, kad jums nėra jokios būtinybės naudotis reklama, kuri būtų visuotinė ir neturinti jokio konkretaus tikslo. Jei jūs savo reklamą nukreipsite į tikslinę auditoriją, tuomet galėsite daug paprasčiau pritraukti daugiau tikslinių klientų, kuriuos domins jūsų siūlomos paslaugos ar parduodamos prekės. Todėl, kaip jau supratote, turėtumėte suformuoti efektyvią reklamos strategiją ir pasirūpinti jos sistemingu įgyvendinimu.

Įmonių steigimas su pagalba – greita, paprasta ir patogu

imoniu steigimasĮmonės steigimo darbai nėra paprasta užduotis. Ypač tuomet, jei pirmą kartą steigiate įmonę ir, greičiausiai, turite abejonių kiekviename žingsnyje. Kad išvengtumėte klaidų, bendraukite su šios srities ekspertais, pvz., FRONDITA paslaugos vertinamos dėl greito, tikslaus ir profesionalaus darbo, padedančio sumažinti verslininko rūpesčius ir vargus. Be to, tai efektyvus sprendimas laiko ir pinigų taupymui.

 

Taupykite savo laiką ir išlaidas

Įmonių steigimo bendrovės atlieka įvairius steigimo darbus. Paprastai tai būna akcinių bendrovių, uždarųjų akcinių bendrovių steigimas, individualių įmonių, mažųjų bendrovių ir kitos formos organizacijų steigimas, visų šiam procesui reikalingų dokumentų rengimas. Šios įmonės teikia ir įmonių pertvarkymo, pvz., individualios įmonės pertvarkymo į uždarąją akcinę bendrovę, paslaugas, tvarko įmonės buhalterinę apskaitą.

Pagalba įmonės steigimo metu padeda taupyti verslininko laiką, kadangi jam nereikia gaišti daugybės valandų, ieškant tinkamų sprendimų, be to, taip taupomos išlaidos, kurių pareikalautų konsultacijos su teisininkais ar atskiro buhalterio samdymas. Galiausiai, šios srities ekspertai gali užtikrinti atliekamų darbų kokybę, jų tvarkingumą ir atitikimą Lietuvos Respublikos įstatymams, todėl verslininkas išvengs brangiai kainuojančių klaidų, teisminių procesų ir bemiegių naktų.

 

Kokias paslaugas siūlo įmonių steigimo bendrovės?

Bendradarbiaudami su įmonių steigimo bendrovėmis, gausite visą reikalingą paslaugų paketą ir konsultacijas, kurios padės išspręsti ne vieną klausimą. Įmonių steigimo bendrovės konsultuoja dėl visų steigiamų įmonių rūšių privalumų ir trūkumų, padeda priimti teisingą sprendimą, taip pat suteikia naudingos informacijos apie įmonės valdymą, apskaitos vedimą. Nepriklausomai nuo pasirinktos įmonės formos, padeda paruošti įmonės steigimo dokumentus.

Jei turite abejonių, steigimo įmonės padės išsirinkti tinkamiausią įmonės pavadinimą, ne tik parengs visus reikalingus steigimo dokumentus (t. y. įstatus, steigimo aktus ir sutartis, steigiamojo susirinkimo sprendimus ir t. t.), bet ir suderins reikalingus dokumentų projektus su notaru, esant poreikiui, jūsų vardu užsakys pagaminti antspaudus ir spaudus.

Įmonių steigimo bendrovės ne tik rūpinasi baziniais įmonių steigimo darbais, bet ir prisitaiko prie individualių pageidavimų, pvz., padeda įmonės pertvarkymo klausimais, atlieka teisinius darbus, pasikeitus įmonės registruotiniems duomenims (pvz., įmonės adresui ar įmonės vadovui), parengia visus reikiamus dokumentus, susijusius su įmonės įstatinio kapitalo padidinimu, sumažinimu, akcijų pirkimu – pardavimu, teikia buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas, konsultuoja teisiniais klausimais.

 

 

Ūkių higienos standartai ir ūkininkavimas

Visai neseniai pradėjote ūkininkavimo veiklą? Įkūrėte savo pirmąjį nuosavą ūkį? Nors tokio pobūdžio patirties jūs iki šiol turėjote, tačiau jums kyla labai daug papildomų klausimų ir jūs nesate tikri nuo ko turėtumėte pradėti? Jums nėra žinomi šiuolaikiniai ūkių higienos standartai? Nežinote, kokios yra naudojamos dezinfekavimo priemonės ūkiams? Jei taip, tuomet visų pirma turėtumėte konsultuotis su šios srities specialistais ir ūkininkais, kurie turi atitinkamos patirties ir gali užtikrinti, kad jums bus pasiūlyti labai kokybiški sprendimai, kuriuos pritaikę jūs galėsite sėkmingiau pasirūpinti savo nauju ūkiu. Žinoma, žemės ūkio veikla yra sudėtinga – ji reikalauja daugybės laiko, jėgų ir pastangų. Kaip bebūtų, ilgainiui jūs prie viso to priprasite ir tai taps neatsiejama jūsų gyvenimo dalimi. Bet kuriuo atveju, visuomet galima pateikti bent kelis papildomus naudingus patarimus, kuriuos pradedantieji ūkininkai gali pritaikyti savo veiklos vykdymo metu.

Kiekvienas ūkininkas savo veikloje turėtų pasitelkti kokybiškas ir šiuolaikines tendencijas atitinkančias technologines priemones, kurios padėtų daug lengviau prižiūrėti savo ūkį. Dėl šios priežasties reikėtų kreiptis į specialistus, kurie prekiauja technologine įranga, atitinkančia dabartinėje rinkoje galiojančios standartus. Akivaizdu, kad tokių pardavėjų yra daugybė, todėl visuomet naudinga pasinaudoti internetine paieškos sistema ir peržiūrėti tinklalapius, kuriuose yra siūlomas platus tokios technologinės įrangos asortimentas. Be to, tokiu atveju galima surasti daugiau naudingos informacijos apie pardavėjus, kartu palyginant skirtingus modelius ir pasirenkant būtent tai, kas jums yra tinkamiausia. Bet kuriuo atveju, kiekvieno ūkininko ūkis labai skiriasi, todėl ir pasitelkiamos technologijos nėra vienodos. Tai, kas tinka vieniems, gali visiškai netikti kitiems. Todėl atsižvelgdami į savo vykdomos veiklos apimtis ir ūkio dydį pasirinkite tai, kas galėtų palengvinti jūsų veiklos vykdymą.

Be to, nereikėtų pamiršti, kad jums gali prireikti ir papildomos pagalbos. Trumpiau tariant, jei jūsų ūkis bus pakankamai didelis, būtų naudinga į pagalbą pasitelkti pagalbinius darbuotojus, kurie užtikrintų, kad jūsų ūkis būtų visuomet tinkamai prižiūrimas.

Darbas Austrijoje: kodėl verta naudotis įdarbinimo agentūrų paslaugomis?

darbas austrijojeAustrija – viena sparčiausiai ekonomiškai besivystančių Europos šalių. Taigi, nieko keista, kodėl būtent ši šalis gali pasiūlyti daug laisvų darbo vietą bei aukštą pragyvenimo lygį. Vis dėlto, tie, kuriuos domina darbas Austrijoje, turėtų atkreipti dėmesį į tai, kad priežasčių, kodėl verta naudotis įdarbinimo agentūrų paslaugomis. Kokios jos? Netrukus apie tai ir kalbėsime.

Austrija – mūsų tautiečiams vis dar neatrasta

Nors būtų galima išvardinti daugybė privalumų apie gyvenimą šioje šalyje, o taip pat ir argumentų, kodėl turėtų būti pasirinktas darbas Austrijoje, situacija rodo, kad ši šalis mūsų tautiečiams yra vis dar neatrasta. Vykstančių pažintiniais bei poilsiniais tikslais į šią šalį skaičius yra nedidelis, tuo tarpu vykstančių dirbti – dar mažesnis. Būtent todėl nesunku suprasti, kodėl mūsų šalies žmonėms Austrija vis dar atrodo tokia svetima ir tolima. Tačiau situacija gali pasikeisti iš esmės nusprendus pasinaudoti įdarbinimo agentūros paslaugomis. Profesionali komunikacija, vertingi darbo pasiūlymai, išsamumas, aiškumas ir tikslumas – visa tai gali pasiūlyti įdarbinimo paslaugas teikiančios agentūros. Nusprendus rinktis šias paslaugas, nebeliks ir neatsakytų klausimų.

Taupomas laikas

Tačiau tai tikrai nėra vienintelė priežastis, kodėl jūsų darbas Austrijoje turėtų prasidėti nuo įdarbinimo paslaugas teikiančių agentūrų. Ne paslaptis ir tai, kad labiausiai jums tinkančių darbo pasiūlymų paieška, o taip pat ir jų apsvarstymas reikalauja labai daug laiko. Tačiau tai dar ne viskas –  laiko teks sugaišti nemažai ir tuo atveju, jei norėsite rasti papildomos informacijos apie gyvenimą šioje šalyje. Vis dėlto, tai dar tikrai nereiškia, jog būtent šios scenarijus yra vienintelis – nusprendus pasirinkti įdarbinimo agentūros paslaugas jums neteks gaišti laiko ieškant informacijos. viskas, ką reikės padaryti, tai – tik susipažinti su ja ir priimti sprendimą.

Papildomi sprendimai

Pats metas aptarti ir dar vieną priežastį, kodėl pirmenybė turėtų  būti teikiama įdarbinimo agentūroms. Net ir tuo atveju, jei darbas Austrijoje yra svarbiausias jūsų tikslas, jums teks iškelti ir kitus tikslus, kuriuos turėsite įgyvendinti,  pavyzdžiui, susiplanuoti kelionę ar susirasti gyvenamąją vietą. Reikalinga pagalba? Įdarbinimo agentūra padės išspręsti šiuos klausimus.

Buhalterinės apskaitos kaina

Kur galima užsisakyti buhalterines paslaugas? Kiek juos gali kainuoti ir nuo ko priklauso kaina? Ar verta dirbti su pavieniais buhalteriais? Ką reikia žinoti, prieš pasirašant buhalterinių paslaugų sutartį? Šiandien turime daug klausimų, kurių atsakymų laukia pastovūs mūsų skaitytojai. Pradedame nuo to, kaip gi užsisakyti buhalterines paslaugas? Kaip jau minėjome praėjusiame straipsnyje buhalterines paslaugas galite užsisakyti net neišėję iš namų. Viskas ko jums reikės tai priėjimo prie interneto. Įsijunkite paieškos sistemą ir joje įveskite raktažodį buhalterinės apskaitos paslaugos. Prieš jūsų akis iš karto pasirodys daug internetinių svetainių, kuriuose skelbiama informacija apie tokių paslaugų teikimą. Peržiūrėkite bent pirmus du paieškos puslapius. Viso bus dvidešimt internetinių svetainių. Peržiūrėjus visus tinklapius galėsite atsakyti į klausimą kiek gi kainuoja ir nuo ko gi priklauso buhalterinės apskaitos kaina.

 

Kitas ir ko gero labai aktualus klausimas ar verta dirbti su pavieniais buhalteriais. Negalime pasakyti nieko blogo apie tokius paslaugų tiekėjus. Dažnai jų paslaugų kainos yra gerokai mažesnės. Taip pat tokie buhalteriai turi daug darbinės patirties, tačiau buhalterinių paslaugų kompanijos turi pagrindinį pliusą, kad juose dirba ne vienas darbuotojas. Daug buhalterių vienoje vietoje gali išspręsti įvairias iškilusias problemas. Tiesiog jūsų buhalteris turi su kuo pasitarti. Taigi, tai yra pagrindinis buhalterinių paslaugų kompanijų pliusas.

 

Ką reikia žinoti prieš pasirašant buhalterinių paslaugų sutartį?

 

Taigi, jeigu jau perėjote prie sutarties pasirašymo, tai reikia atkreipti dėmesį į kelis pagrindinius punktus. Neverta pasirašinėti terminuotą sutarti. Reikalaukite, kad sutartyje būtų įtraukiamas punktas, jog jūs bet kada galite nutraukti paslaugų teikimo sutarti ir tai padarius negresia jokios nuobaudos. Kodėl tai yra gerai? Šiandien jūs dirbate vienas, o gal po kelių mėnesių jau dirbs daugiau darbuotojų, verslas yra dinamiškas, tad niekada nežinote kiek buhalterinių operacijų sukurs jūsų kompanija. Jeigu turėsite pasirašę neįpareigojančia buhalterinių paslaugų teikimo sutartį tai visuomet, kada tik norėsite galėsite ją nutraukti. Taip pat pasirašant sutartį reikėtų atidžiai perskaityti ar nėra įvairių papildomų mokesčių, apie kuriuos įmonės atstovas tiesiog nekalbėjo. Turėkite tokį įproti, kad visada pasirašant net ir storiausią paslaugų teikimo sutartį pasiliekate sau laiko ją atidžiai perskaityti ir blaiviai įvertinti visus sutarties punktus.

 

Paskolų refinansavimas įsiskolinusiems asmenims

paskolu refinansavimas isiskolinusiemsNeturite pinigų? Nežinote kas galėtų padėti susimokėti įmokas? Paskolų refinansavimas įsiskolinusiems siūlomas tiek įprastų įmokų padengimui, tiek ir atsiskaitymui už lizingo paslaugas. Negalintys nustatytą dieną apmokėti įmokos kitam paskolų teikėjui, tiesiog turėtų plačiau domėtis šia galimybe. Šiuo metu įsiskolinusiems asmenims yra siūlomos ypač palankios sąlygos perkelti skolas. Skolų perkėlimas yra vienas iš būdų ne tik išvengti finansinių nemalonumų, bet ir simboliškai sumažinti palūkanas bei mėnesio įmokų sumas. Pasinaudoję tokia galimybe, tikrai galite palengvinti savo naštą. Aišku, viskas priklausys nuo to, į kurį kredito teikėją kreipsitės, nes kiekvienas jų nustato skirtingus reikalavimus.

Nors iš pažiūros atrodo, kad paskolų refinansavimas įsiskolinusiems yra neprieinamas, klaidinga manyti, kad tai taikoma visiems. Viską lemia kliento padėtis. Paskolų teikėjai pabrėžia, kad kiekvieno kliento padėtis yra skirtinga, o tai reiškia, kad gali būti pasiūlytos ir skirtingos sąlygos. Žinoma, mokumo vertinimo kriterijai dažniausiai yra vienodi visiems. Tačiau, asmenys, kurie turi ne vieną skolą, jas gali padengti nauja paskola, kuri ko gero padės dar lengviau vykdyti įsipareigojimus.

Paskolų refinansavimas įsiskolinusiems asmenims atliekamas tais atvejais, kai jų situacija vis dar yra teigiama. Ką tai reiškia? Paprasčiausiai, įsiskolinusiems asmenims negalima turėti tokių įmokų, kurias jau vėluojama mokėti. Tai bene svarbiausias aspektas. Jeigu įmokos yra vėluotinos, yra šiokia tokia tikimybė, kad kreditorius bus įtraukęs jus į skolininkų sąrašus. Jeigu papuolėte į tokį sąrašą, tada tikėtina, kad jūs naujų paskolų gauti negalėsite kurį laiką. Taipogi negalėsite gauti prekių ar paslaugų, už kurias atsiskaitoma kas mėnesį mokant įmokas.

Dabar paskolų refinansavimas įsiskolinusiems siūlomas dėl to, kad anksčiau kreditų palūkanos bei kiti mokesčiai buvo mažesni. Kreditoriai gali perimti skolas ir pasiūlyti geresnes jų grąžinimo sąlygas. Tad, jeigu jūsų situacija yra tokia, kad įmokų dar nevėluojate mokėti, vadinasi tučtuojau reikėtų domėtis ar yra bendrovių, kurios siūlo geresnes sąlygas. Dabar tokių įmonių, kurios siūlo refinansavimo galimybę, yra daug. Aišku, ne kiekviena jų siūlo kardinaliai sumažintas palūkanas – kai kurios turi privalumų kitoje srityje.

Kuo naudingos sandėlio valdymo sistemos?

Kaip tiksliai žinoti kiek ko yra sandėlyje? Kaip nepražiopsoti svarbių detalių ir įvykdyti visus sutartus įsipareigojimus ir prekių pristatymus savo klientams? Be tam tikros sandėlio valdymo sistemos tą padaryti bus arba be galo brangu, arba išvis neįmanoma. Nedvejokite ir įsitikinkite šių sistemų teikiamomis naudomis.

  1. Tikslus ir efektyvus likučių stebėjimas bei registravimas. Nebereikia visko suvedinėti į sandėlio apskaitą, vos keli veiksmai kompiuteryje arba paprasčiausias prekės įvedimas iš delninio sandėliavimo įtaiso ir likučiai iškart pakeičiami.
  2. Sumažėjusios sandėlio išlaikymo išlaidos. Dažnai atsitinka taip, kad naudojamos sandėlio valdymo sistemos parodo, jog pvz. per daug prekių tiesiog užsilieka sandėlyje arba, jog erdvė nėra panaudojama efektyviai, todėl galima viska sudėlioti efektyviau, o laisvą plotą išnuomoti.
  3. Visais aspektais gerėjantis užsakymų vykdymas. Kadangi likučius matysite bene iškart, nereikės ilgų pasitikslinimų ar pakliūti į tokią situaciją, kada netikėtai paaiškėja, kad atsargų nebėra. Klientai liks labiau patenkinti, nes nebebus vėlavimų ir pagreitės užsakymų vykdymas.
  4. Suderinimas su brūkšniniais kodais. Būtent tai ir garantuoja sklandžią inventorizaciją. Pakanka kodų skenerio ir jis perduos visus įeinančių arba iš sandėlio iškeliaujančių atsargų duomenis į pagrindinę duomenų bazę, iš kurios viską laisvai matysite ir stebėsite net ir nebūdami sandėlyje.
  5. Išrašų bei analizių gavimas. Sandėlio valdymo sistemos paruoš daug ataskaitų bei monitoringui reikalingų duomenų, kurios galėsite nagrinėti ir taip įvertinti viso sandėlio veikimo bei prekybos efektyvumą.

Taigi, kai žinote kaip ši sistema gali pagerinti jūsų veiklą ir išauginti pelną, nėra priežasčių, kurios turėtų paskatinti neįsirengti tokios sistemos. Lyderiaujantis verslas visada priekyje ne tik pajamomis, tačiau ir technologinėmis inovacijomis, kurios leidžia sumažinti veiklos vykdymo kaštus ir padidinti efektyvumą.